PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

společnosti PODLAHY PLOTZ s.r.o., IČO: 06899722, se sídlem T. G. Masaryka 333, 538 21 Slatiňany, zapsané v obchodním rejstříku, vedené u Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. C 41203, kterou zastupuje Jitka Plotzová, jednatelka,

pro prodej zboží prostřednictvím https://www.podlahyplotz.cz.

(dále jen e-shop).

 

Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu nebo v kamenné prodejně skutečně zakoupili. Naši zákazníci mohou hodnotit také námi provedené realizace a služby, bude se zpravidla jednat o pokládky podlah a koberců nebo jejich renovace. 

 

Za tímto účelem mohou naši zákazníci po nákupu na našem e-shopu nebo v kamenné prodejně obdržet odkaz na hodnocení, který mohou použít k vložení recenze k zakoupeným produktům. U našich služeb (realizací) budou moci zákazníci udělit recenzi a podělit se svou zkušenost přímo na našem webu nebo nám mohou hodnocení zaslat e-mailem. 

 

Jak se mohu ohodnotit zakoupený produkt nebo naši službu (realizaci)?

 

E-maily s odkazem na vložení recenze produktů můžete dostávat těmito způsoby, na konci objednávky můžete zvolit tyto možnosti:

  1. Při každé objednávce zboží z našeho e-shopu můžeme zaslat  e-mail s možností napsat recenzi k produktu na našich webových stránkách. Tuto možnost budete mít také ve vašem uživatelském účtu pro zakoupený produkt. 
  2. Po úspěšně dokončené realizaci, poskytování našich služeb Vám zašleme e-mail s možností napsat recenzi k této realizaci (např. pokládka podlahy) na našich webových stránkách. Tuto možnost budete mít také ve Vašem uživatelském účtu. 
  3. Pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.
  4. Pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím zbozi.cz  můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.



Jak je zajištěno, že recenze produktů nebo našich realizací nejsou falešné?

 

Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na https://www.podlahyplotz.cz nebo využili služby našich realizací, mohou zanechat hodnocení těchto produktů nebo zkušeností s naší realizací. 

U produktů z e-shopu to zajišťujeme tak, že pro každého zákazníka vytvoříme odkaz na stránku pro vložení recenze produktu, na základě čísla objednávky vygenerovaného individuálně při jejím odeslání. Číslo objednávky obsahuje mimo jiné informace o tom, zda a jaké produkty zákazník zakoupil. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení produktů pouze u skutečně zakoupeného zboží.

 

U realizací to zajišťujeme tak, že pro každého zákazníka vytvoříme odkaz na stránku pro vložení recenze realizace. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení realizací pouze u skutečně provedených pro daného konkrétního zákazníka. 

 

Současně mohou registrovaní zákazníci, kteří si u nás zboží zakoupili vložit recenzi k zakoupenému produktu nebo provedené realizaci po přihlášení na e-shopu. Technicky možné zadávat hodnocení produktů pouze u skutečně zakoupeného zboží nebo u skutečně provedené realizace pro konkrétního zákazníka.

 

Pokud si nebudeme v některých případech zcela jisti tím, že se jedná o našeho zákazníka, který hodnotí zakoupený produkt, realizaci nebo jinou naši službu, tuto recenzi nezveřejníme. 



Jak určujeme, které recenze jsou nejdůležitější?

 

Recenze jsou řazeny podle jejich aktuálnosti (od nejnovějších po nejstarší). Neupřednostňujeme kladné recenze na první příčky. 

 

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

 

Do 14 dnů od obdržení objednávky nebo provedené realizace díla máte možnost kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu info@podlahyplotz.cz a poté vám bude zaslán odkaz. 






PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ 2023