Kontakty

Kontakty

info@podlahyplotz.cz / +420 469 811 911

Montáže, vzorkovna
Prodejna, půjčovna a výdej zboží
Naše kamenná prodejna
Big image
Small image 1 Small image 2 Small image 3
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 12.00, 13.00 - 17.00
So - Ne: zavřeno

 

Často kladené dotazy

Kde najdu fakturu ke zboží?

Máte pravdu u zboží nebyla. Šetříme lesy a proto všechny faktury posíláme přímo do vaší e-mailové schránky, která byla uvedena v objednávce. Podívejte se tedy do vašeho e-mailu, jestli se někam nezatoulala. Nikde mrška není? Nevadí. Napište nám na e-mail eshop@podlahyplotz.cz a my vám fakturu pošleme ještě jednou. A nezapomeňte napsat číslo vaší objednávky 😊

Jakými způsoby můžu platit?
Výběr je na vás. Vybrat si můžete z platby kartouon-line, nebo na naší prodejněpřevodem předem, nebo zboží doručíme na dobírku. Tady je pak nutné počítat s hotovostí pro řidiče 😊
Chci objednat více kusů, dostanu množstevní slevu?

Větší množství může být pro každého pochopeno jinak. Při větším množství většinou dosáhnete na dopravu zdarma, která je sama o sobě velkou slevou 😊 Další slevu můžete získat registrací a pak, jestliže máte objednávku aspoň nad cca 50 tisíc, pojďme se na to společně podívat, co bychom pro vás ještě mohli  udělat  Zavolejte nám na tel. +420 469 811 911 nebo napište na e-mail info@podlahyplotz.cz a zkusíme něco vymyslet.

Přišel vám poškozený balík?

Tak to nás mrzí 😪 A jaká je míra poškození? Je jen porušený obal, nebo je poškození zřejmé a není o čem spekulovat? Jestliže je poškození malé a vy si myslíte, že to bude v pořádku, zboží můžete převzít, ale vždy napište přepravci zápis o stavu zásilky do přepravního listu. Pokud bude zboží náhodou opravdu poškozené, díky vašemu zápisu bude vyřizování reklamace u přepravce pro nás snadnější a možné. V případě, že je zboží opravdu výrazně poškozené, napište zápis přepravci a zboží NEPŘEBÍREJTE! Jestliže se i tak rozhodnete zboží převzít, pak jedině opět s výhradou a zápisem u přepravce. V tomto případě doporučujeme pořídit co nejvíce fotografií a informací o poškozené zásilce. POZOR! Pokud nebude zboží převzato s výhradou, nebudeme moci reklamaci s přepravcem řešit 😪

Jak reklamovat zboží

Něco se nepovedlo a potřebujete reklamovat, nebo vrátit zakoupené zboží na e-shopu nebo prodejně? Nebo se stal problém u montáže? To nás mrzí, ale jistě se k danému problému postavíme čelem a uděláme maximum pro vaši spokojenost. Nebojte se nás kontaktovat společně vše vyřešíme. Nebo nám zboží můžete hned zaslat na adresu provozovny. Více se dozvíte na našich Reklamačních stránkách.
PODLAHY PLOTZ s.r.o., T.G. Masaryka 333, 538 21 Slatiňany

Jak mám převzít zboží od dopravce?
Při přebírání zboží si pečlivě prohlédněte obal. Není porušený? Nevykazuje zboží známky poškození? Jestliže poškození uvidíte, nebo si nejste jistívždy napište přepravci zápis o stavu zásilky do přepravního listuZboží pak můžete i v tomto stavu bez obav převzít. V případě, že zboží bude náhodou opravdu poškozeno, je pro nás i vás díky tomuto zápisu vyřizování reklamace u přepravce snadnější. V případě, že je zboží výrazně poškozené, napište zápis a zboží NEPŘEBÍREJTE!

 

Náš prodejní tým

 

Náš tým montáží

Naše vedení

 

Fakturační a korespondenční údaje

PODLAHY PLOTZ s.r.o.
T. G. Masaryka 333
53821 Slatiňany
IČ: 06899722
DIČ: CZ06899722

Spisová značka: C 41203 vedená u Krajského soudu  v 
Hradci Králové.

Na naší prodejně je možné platit platebními kartami.

Bankovní spojení

9996899722/2010 (CZK)


2601714374/2010 (EUR)
IBAN: CZ6620100000002601714374
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Při platbě objednávky převodem je VS číslo objednávky

Datová Schránka: f6n4aph

 

Reklamace zboží

Něco se nepovedlo a potřebujete reklamovat, nebo vrátit zakoupené zboží na e-shopu nebo prodejně? Nebo se stal problém u montáže? To nás mrzí, ale jistě se k danému problému postavíme čelem a uděláme maximum pro vaši spokojenost. Nebojte se nás kontaktovat společně vše vyřešíme. Nebo nám zboží můžete hned zaslat na adresu provozovny. Pokud se chcete o všem dozvědět podrobněji, tak se více dozvíte na našich Reklamačních stránkách. Můžete také využít přímý přístup na Reklamační list nebo Odstoupení od smlouvy

 

Reklamace e-shop
Reklamace montáže

 

30 let s vámi ve světě podlah

Již 30 let se s láskou a péčí staráme o vás a vaše domovy v oblasti dodávek podlahových krytin. Jsme tu, abychom vám přinesli nejen kvalitní produkty, ale i osobní péči a poradenství, na které se můžete spolehnout. Vaše spokojenost je pro nás prioritou číslo jedna. Jsme tady, abychom vám pomohli vybrat ten nejlepší materiál pro vaše vysněné bydlení, který nejen vyhovuje vašim požadavkům na estetiku, ale také splní nároky na trvanlivost a snadnou údržbu. 

Nebojte se nám zavolat. Během pracovních dnů jsme vám k dispozici od 9 - 12hodin a od 13 - 17hodin , abychom vám poskytli rychlou a profesionální pomoc. A co víkendy? Ty využíváme k nabrání nových sil a inspirace, abychom vám mohli v pondělí opět poskytnout nejlepší služby.

Nenechte se zatěžovat rozhodováním ohledně podlahy. Kontaktujte nás a dovolte nám vám ukázat, jak můžeme přinést do vašeho domova nejen krásu, ale i pohodlí a kvalitu, kterou si zasloužíte. Jsme tady pro vás, abychom vám pomohli udělat ten správný výběr.

Komplexní služby pro vás

 

Krabice
Stavte se u nás v kamenné prodejně ve Slatiňanech
Krabice
Máme rozsáhlou vzorkovnu s ohromným výběrem
Krabice
Pokládáme a montujeme
Krabice
Renovujeme
Krabice
Čistíme podlahy
Krabice
Půjčujeme profesionální podlahářské stroje
Krabice
Zakoupené zboží Vám můžeme doručit až domů
Krabice
Navštivte náš Facebook a zjistíte více

Sledujte podlahyplotz.cz na sociálních sítích

 

Vážíme si vaší dlouholeté důvěry a děkujeme, že tu pro vás můžeme být více než 30 let. Podělte se o fota vašich nových podlah a inspirujte ostatní :-) Fota vašich krásných interiérů zasílejte na info@podlahyplotz.cz